Click pentru mai multe produse.
Nu au fost gasite produse.

Termeni si conditii de utilizare

Această pagină a fost actualizată pe 10.10.2022

TERMENI ȘI CONDIȚII

Site-ul eRaft este proprietatea S.C. Maxpal S.R.L., cu sediul în loc. Brașov, str. Jepilor nr. 6A, jud. Brașov, având CUI: RO25256560, înregistrată la Registrul Comertului J08/438/2009.

Utilizarea site-ului de comert on-line eRaft implică acceptarea prezenților termeni și condiții. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor, a politicilor de confidențialitate și a politicilor de cookies.
S.C. Maxpal S.R.L., își asuma dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o alta notificare. În cazul în care ne-ați furnizat datele dumneavoastră de contact și ne-ați autorizat să vă contactăm, vă vom anunța dacă modificăm această Politică în mod substanțial. Vă rugăm să consultați periodic această Politică pentru orice modificări.
Cea mai recentă versiune a Termenilor și Condițiilor poate fi citită oricând online accesând paginile site-ului.
S.C. Maxpal S.R.L. își asumă dreptul de a modifica structura site-ului fără o altă avertizare.
COPYRIGHT - Dreptul de autor a Maxpal asupra informațiilor publicate pe site.
Întregul conținut al acestui site eRaft – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică WEB, scripturi, programe și alte date – este proprietatea al S.C. Maxpal S.R.L. și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul S.C. Maxpal S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

PRODUSELE ȘI SERVICIILE OFERITE PE SITE-UL eRaft, POLITICA DE PREȚURI

S.C. Maxpal S.R.L. își rezervă dreptul de a-și selecta clienții. Produsele comercializate prin intermediul eRaft sunt noi, în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt insoțite de factură fiscală, conform legislației în vigoare. Produsele și serviciile sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului document și în limita stocului disponibil. Din acest motiv S.C. Maxpal S.R.L. își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regasește în oferta curentă a importatorului.

Pozele si culorile au caracter informativ si nu respecta intotdeauna fidel caracteristicile produsului. 

Prețurile sunt actualizate periodic în funcție de cursul BNR. Prețurile prezentate includ TVA (19%) și nu includ costurile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe site. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel stabilit de consultantul de vânzări MAXPAL în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă.

În ciuda eforturilor noastre, un mic număr de produse pot avea pe site prețuri greșite, stabilite în mod eronat de către aplicația noastră informatică. În aceste condiții, întotdeauna se consideră preț final cel acceptat de către client în cadrul discuțiilor purtate cu consultanții de vânzări MAXPAL.
Conținutul site-ului eRaft (texte, descrieri ale produselor, specificații tehnice, imagini, simboluri) este alcătuit în colaborare și cu reprezentanții furnizorilor MAXPAL. Din acest motiv, MAXPAL nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile și specificațiile produselor afișate în site-ul eRaft, acestea fiind puse la dispoziția noastră de către reprezentanții fiecărei mărci, sau de către importatorii agreați de aceștia. MAXPAL și partenerii săi își rezervă dreptul să modifice descrierile și specificațiile produselor fără o notificare prealabilă.

Oferta noastră pe stocurile aflate în depozit și pe stocurile disponibile la furnizorii noștri.

Din cauza unor nesincronizari de operare sau pur și simplu din cauza că produsul lipsește fizic din depozit sau starea tehnică a acestuia nu permite comercializarea, pot exista situații rare, în care cu toate ca ați plasat o comandă validată automat, sa o putem livra doar parțial.

În aceasta situație nedorita, o sa fiți contactat de către un reprezentant eRaft.ro și de comun acord o sa găsim cea mai bună soluție pentru dumneavoastră.

LIVRAREA PRODUSELOR

Comanda minima pe site-ul  www.eRaft.ro este de 39 lei(TVA inclus).

Acum ai livrarea gratuita pentru orice comanda cu valoarea de minim 250 lei, tva inclus.
Ne bucuram sa iti livram comanda oriunde in tara prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania DPD sau GLS, care acopera majoritatea localitatilor. Coletul va fi livrat în termen de 2-3 zile lucrătoare de la expedierea pachetului din depozitul nostru. eRaft.ro isi rezerva dreptul de a confirma telefonic comenzile inainte de onorarea acestora, prin contactarea clientilor.

Este posibil ca, in unele localitati, curierul sa nu poata efectua livrarea produselor agabaritice. In aceasta situatie, veti fi contactat de catre un reprezentant eRaft, cu care se vor stabili solutiile benefice pentru dumneavoastra. 

COSTURI DE LIVRARE

Livrare GRATUITA in orice localitate din tara pentru comenzi in valoare de minim de 250 LEI (TVA inclus).
Taxa de livrare este 18.99 LEI (TVA inclus) pentru comenzi cu valoarea sub 250 LEI (TVA inclus).

CUM SE EFECTUEAZA LIVRAREA?

- Cand te-ai decis ce doresti sa cumperi, iti setezi adresa la care doresti sa se faca livrarea
- In momentul in care coletul este expediat vei fi notificat inclusiv prin email
- Coletul  va fi livrat in termen de 2-3 zile lucratoare de la expedierea din depozitul nostru. Sambata și duminica nu se livreaza
- Vei fi notificat in ziua livrarii printr-un SMS, care va contine informatii despre coletul tau, valoare ramburs (daca este cazul) si datele de contact are curierului
- Daca nu esti disponibil la adresa din comanda in intervaul de lucru al companiei de curierat, poti solicita curierului sa ridici coletul de la cel mai apropiat sediul al acestuia.

Toate produsele trimise de noi sunt in stare impecabila in momentul coletarii si predarii catre firmele de curierat.

Cu toate acestea, uneori, din motive independente de noi, pe timpul transportului produsele pot suferi deteriorari.

In situatia in care, la primirea coletului, constatati orice urma de deteriorare a ambalajului si implicit posibila deteriorare a continutului, va rugam sa verificati continutul in fata curierului si sa refuzati primirea acestuia daca produsul sau produsele sunt  lovite/sparte/deteriorate si nu corespund asteptarilor dumneavoastra.

Va rugam sa ne anuntati despre incident pentru a va putea retrimite, cat mai curand, comanda.

Daca coletul este aparent in stare buna si dupa deschiderea acestuia constatati ca sunt produse lovite/sparte/deteriorate, va rugam sa ne anuntati in termen de maxim 24 de ore de la primire despre aceasta situatie.

Dupa trecerea acestei perioade, din pacate, nu vom mai putea lua in considerare eventualele reclamatii.

CE SE INTAMPLA DACA NU ESTI GASIT LA ADRESA DE LIVRARE?

- In cazul in care nu vei fi gasit la adresa, curierul te va contacta la numarul de telefon din comanda, iar compania de curierat va incerca a doua livrare gratuit in urmatoarea zi lucratoare
- Coletul va fi returnat automat in termen de 7 zile calendaristice de la data predarii catre DPD curier sau GLS, in cazul in care nu s-a reusit livrarea.

 
TERMENE DE LIVRARE

Termenul mediu de livrare al produselor cumparate se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii de catre operatorii eRaft.ro in functie de marimea comenzii si de disponibilitatea produselor in stoc. 
In situatii speciale care tin de motive independente de eRaft.ro, respectiv incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti, eRaft.ro isi rezervă dreptul de a intarzia sau de a anula livrari ale produselor comandate.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de eRaft.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de eRaft.ro de la respectivul client.

POLITICA DE RETUR

Vom face tot ce tine de noi sa ne asiguram intotdeauna ca produsele ajung la tine in cele mai bune conditii si ca sunt conforme cu cerintele tale. Receptia produselor reprezinta acceptul tau ca produsele au ajuns in stare buna si ca acestea corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat. Receptia se face in momentul semnarii actelor legale ce insotesc coletul. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea actelor cu privire la faptul ca produsele primite sunt conforme cu comanda. Eventualele diferente cantitative,fata de de produsele facturate,se pot reclama in max 24 de ore de la primirea coletului.
Daca, totusi, te razgandesti in privinta produselor cumparate de pe eRaft.ro, acestea pot fi returnate in termen de 30 zile lucratoare de la receptia comenzii. Pentru ca eRaft.ro sa accepte returul, produsele trebuie sa fie neutilizate si sa se afle in conditii perfecte impreuna cu ambalajele, accesoriile si consumabilele aferente. Returul se va efectua pe cheltuiala clientului, prin curier.
Daca aceste conditii sunt respectate, in functie de preferinta clientului, eRaft.ro se angajeaza sa schimbe, sa inlocuiasca produsele sau sa restituie intreaga suma platita de client in maxim 30 de zile lucratoare in contul bancar indicat de client.
Pentru informatii suplimentare despre retur contacteaza-ne la numarul de telefon: 0754 057 057, de luni pana vineri, intre orele: 08°° – 16°°.

Nu uita!

Daca intampini dificultati, daca ai orice intrebari legate de produse, livrare sau de procesul de comanda in general, iti stam la dispozitie cu cea mai mare placere cu sfaturi si solutii.
De asemenea, daca te-ar ajuta o consiliere personala despre produsele noastre sau despre nevoile biroului tau, consultantii nostri sunt bucurosi sa discute cu tine!

Pozele si culorile au caracter informativ si nu respecta intotdeauna fidel caracteristicile produsului. 

Experienta noastra de lucru de peste 10 ani cu clienti din diferite domenii ne-a demonstrat cat de important este caracterul personal al relatiilor profesionale asa ca suntem curiosi sa te cunoastem, sa iti auzim parerile si dorintele si, de ce nu, sa contribuim prin ceea ce facem bine, la dezvoltarea afacerii, a proiectelor, a obiectivelor si a pasiunilor tale.
Contacteaza echipa eRaft pentru mai multe informatii (de luni pana vineri, intre orele: 08°° – 16°°):

Telefon0754 057 057

E-mail: office@eRaft.ro

PROMOȚII ȘI CONCURSURI

Maxpal stabilește regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizăm. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștință eventualilor participanți numai prin intermediul website-ului propriu. De aceste promoții beneficiază doar comenzile care respectă întocmai regulile afișate pe website. De asemenea promoțiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate de către companie în perioada de timp specificată în regulament și în care promoția este validă și numai în limita stocului disponibil. Nu garantăm disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promoție și o putem întrerupe sau anula în orice moment fără nici o notificare prealabilă.

LIMITĂRI ALE RESPONSABILITĂȚILOR

S.C. Maxpal S.R.L. nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi făcută vinovată pentru pagubele apărute prin folosirea iresponsabilă a produselor achiziţionate prin intermediul acestui website. Nu se garantează că produsele de pe eRaft să fie în permanenţă pe stoc.

DECLINAREA RESPONSABILITĂȚII

În cazul în care produsele nu se pot livra clientul poate cere returnarea imediată a sumelor încasate deja de S.C. Maxpal S.R.L. dar nu și alte despăgubiri. Valoarea maximă a obligațiilor S.C. Maxpal S.R.L. față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de S.C. Maxpal S.R.L. de la acest client. După expedierea produselor, dacă acestea au fost făcute corect conform comenzii, companiei S.C. Maxpal S.R.L. nu i se mai poate cere returnarea banilor în nici un fel și de asemenea nici returnarea produselor.

GREȘELI DE TIPĂRIRE

În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost greșit introduse în bazele noastre de date, sau afișate greșit iar livrarea nu s-a efectuat încă, compania noastră își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

GARANȚII

Toate produsele comercializate de către S.C. Maxpal S.R.L. sunt noi și provin din surse autorizate de producători. Produsele defectate în perioada de garanție vor fi aduse personal sau expediate printr-o companie de curierat pe adresa societații  Maxpal ,sau direct la firma importatoare,dupa caz. . Produsul va fi însoțit de o descriere scrisă a defectului reclamat, de o copie după factură și certificatul de garanție în original. Produsele se predau sau se expediază în ambalajul original, însoțite de toate accesoriile. Ambalarea corespunzătoare și costurile transportului sunt în sarcina clientului. Timpul de service se calculează din momentul în care produsul a sosit la sediul S.C. Maxpal S.R.L. și până la momentul în care produsul a fost predat clientului, reprezentantului clientului, companiei de curierat (pe baza documentului de transport) sau până în momentul în care S.C. Maxpal S.R.L. notifică clientul prin email. La cererea clientului, produsul poate fi expediat pe cheltuiala acestuia la orice adresă, prin curierat rapid.

DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR CUMPĂRATE

Clientul poate denunța unilateral contractul fără a invoca un motiv în termen de 10 zile lucrătoare cf. ord. 130/2000 completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță, numai în scris și poate returna produsul (produsele) în același termen de 10 zile, numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile și consumabilele aferente, adică acestea să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum (în cazul consumabilelor).
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Maxpal va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.

TAXE SUPLIMENTARE

Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și cheltuieli de expediție și/sau încasare. S.C. Maxpal S.R.L.nu percepe nici o taxa suplimentară clientului la cumpărarea produsului. Pentru orice taxă percepută în plus fără o întelegere comună între părți, vă puteți adresa imediat societății.

CONDIȚII LEGALE

eRaft funcționează conform tuturor prevederilor legale ale Statului Român.

DISPUTE ȘI CONFLICTE

Orice tentativă de acces neautorizat la site-ul eRaft și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente. Orice conflict apărut între S.C. Maxpal S.R.L. și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu iar soluționarea conflictelor este de compentența instanțelor românești. Fiind de acord cu aceste Termene și Condiții clientul își asumă în totalitate conținutul acestui text.

Meniu

Setari